Kogo szukamy? Mamy otwarte drzwi dla każdego. Osób pozytywnie nastawionych, chętnych realizować cele i rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe. Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Nauczymy Cię wszystkiego :) Rozpiera Cię pozytywna energia? Idealnie! Oczekujemy chęci do rozwoju oraz uśmiechu. Kim jesteśmy? AAA Auto to lider w sprzedaży samochodów używanych w Europie Wschodniej. A my? Jesteśmy młodym zespołem w którym najważniejszą rolę w pracy odgrywa atmosfera - nie dla nas klimat korpo, chodzenie w garniturach, grobowe nastroje. Dla nas ważne jest, aby pracowało się dobrze, stale dbamy o rozwój naszej ekipy. Pracownicy naszego call center są źródłem talentów dla kadry managerskiej w naszej firmie.
Twój zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa naszych Klientów zainteresowanych sprzedażą bądź zakupem samochodu
- Informowanie klientów o warunkach sprzedaży i skupu samochodów
- Współpraca z innymi oddziałami w naszej firmie
- Budowanie z klientami relacji opartych na partnerskiej współpracy
- Dbanie o najwyższy poziom zadowolenia klientów
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
- Przez pierwsze trzy miesiące, wynagrodzenie w wysokości 5 tys. zł brutto! jeśli zdobędziesz wyższą prowizję, zapłacimy Ci za nią!
- Po okresie próbnym średnie wynagrodzenie wynosi od 6,2 tys zł brutto do nawet 9 tys zł brutto
- Praca w biurze w centrum Łodzi, w towarzystwie młodej, uśmiechniętej ekipy pracowników
- Bonus frekwencyjny w wysokości 500 zł po okresie próbnym
- Bonusy finansowe dla najbardziej produktywnych pracowników
- Kartę Multisport oraz ubezpieczenie zdrowotne
- Nielimitowana darmowa kawa, śniadania raz w tygodniu
- Jasną ścieżkę rozwoju - jeśli chcesz się rozwijać, to idealne miejsce dla Ciebie!
- Jesteśmy elastyczni - nasze call center pracuje od poniedziałku do niedzieli, w systemie dwuzmianowym. Studiujesz? dla nas to żaden problem.
Nasze wymagania:
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, energia i poczucie humoru - taki jest nasz team!
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Chęć nauki nowych rzeczy
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center
- Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem