Kogo szukamy? Mamy otwarte drzwi dla każdego. Osób pozytywnie nastawionych, chętnych realizować cele i rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe. Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Nauczymy Cię wszystkiego :) Rozpiera Cię pozytywna energia? Idealnie! Oczekujemy chęci do rozwoju oraz uśmiechu. Kim jesteśmy? AAA Auto to lider w sprzedaży samochodów używanych w Europie Wschodniej. A my? Jesteśmy młodym zespołem w którym najważniejszą rolę w pracy odgrywa atmosfera - nie dla nas klimat korpo, chodzenie w garniturach, grobowe nastroje. Dla nas ważne jest, aby pracowało się dobrze, stale dbamy o rozwój naszej ekipy. Pracownicy naszego call center są źródłem talentów dla kadry managerskiej w naszej firmie.

Twój zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa naszych Klientów zainteresowanych sprzedażą bądź zakupem samochodu
  • Informowanie klientów o warunkach sprzedaży i skupu samochodów
  • Współpraca z innymi oddziałami w naszej firmie
  • Budowanie z klientami relacji opartych na partnerskiej współpracy
  • Dbanie o najwyższy poziom zadowolenia klientów

To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
  • Przez pierwsze trzy miesiące, wynagrodzenie w wysokości 5 tys. zł brutto! jeśli zdobędziesz wyższą prowizję, zapłacimy Ci za nią!
  • Po okresie próbnym średnie wynagrodzenie wynosi od 6,2 tys zł brutto do nawet 9 tys zł brutto
  • Praca w biurze w centrum Łodzi, w towarzystwie młodej, uśmiechniętej ekipy pracowników
  • Bonus frekwencyjny w wysokości 500 zł po okresie próbnym
  • Bonusy finansowe dla najbardziej produktywnych pracowników
  • Kartę Multisport oraz ubezpieczenie zdrowotne
  • Nielimitowana darmowa kawa, śniadania raz w tygodniu
  • Jasną ścieżkę rozwoju - jeśli chcesz się rozwijać, to idealne miejsce dla Ciebie!
  • Jesteśmy elastyczni - nasze call center pracuje od poniedziałku do niedzieli, w systemie dwuzmianowym. Studiujesz? dla nas to żaden problem.
 * Po okresie próbnym oferujemy również bonus rekomendacyjny za polecenie znajomych do pracy u nas - bonus w wysokości nawet do 1800 zł.

Nasze wymagania:

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, energia i poczucie humoru - taki jest nasz team!
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Chęć nauki nowych rzeczy
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center
  • Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
Uprzedzamy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.