Masz doświadczenie w pracy w zarządzaniu zespołem Call Center? Wiesz jak zmotywować pracownika? Cieszy Cię obserwowanie rozwoju innych osób? Dołącz do nas i zostań SUPERVISOREM!

Twoim zadaniem będzie:

  • Wspieranie wszelkich działań Managementu od efektywnej koordynacji pracy 7-8 osobowego zespołu po przygotowywanie raportów, rankingów, statystyk
  • Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników, pomoc w procesach onbordingowych
  • Motywowanie pracowników i wspieranie ich rozwoju
  • Systematyczna realizacja miesięcznych zadań KPI

Oferujemy:

  • pracę na pełen etat na umowie o pracę w 3 różnych zmianach godzinowych: 8 – 16, 10 – 18, 13 – 21
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pakiet szkoleń wewnętrznych
  • możliwość zakupu produktów z rabatami (samochód, kredyt, ubezpieczenia)
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • kartę sportową na bardzo korzystnych warunkach finansowych

Wymagamy:

  • 2 lat doświadczenia w pracy z teamem w Call Center - jesteśmy otwarci na nowe pomysły i świeże spojrzenie, które wniesiesz do nas!
  • min. 4 lat doświadczenia w pracy z klientem "na telefonie" - dobrze, żebyś znał/a codzienność naszych telefonistów :)
  • dyspozycyjności, lojalności, kultury osobistej
  • kreatywnego podejścia do wyzwań i wysoko rozwiniętych umiejętności miękkich
Uprzedzamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami.