AAA Auto poszukuje obecnie osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie managerów w zadaniach administracyjnych i organizacyjnych oddziału. Zapraszamy do aplikowania!

Twoim zadaniem będzie:

  • Pomoc managerom w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura
  • Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, dbanie o terminowość wykonania zadań administracyjnych
  • Analiza danych, raportowanie oraz tworzenie podsumowań

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
  • pracę w międzynarodowym zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość zakupu produktów firmy z upustami (samochód, produkty finansowe i ubezpieczeniowe dot. samochodu)
  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego
  • pakiet medyczny
  • kartę sportową na korzystnych warunkach finansowych

Wymagamy:

  • bardzo dobrej znajomości pakietu Office – Excel, Word
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub czeskiego
  • wysokiej kultury osobistej
  • dobrej organizacji czasu pracy
  • zaangażowania i odpowiedzialności
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • skrupulatności i dokładności
Uprzedzamy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.