Twoim zadaniem będzie:

  • Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji
  • Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne Klientów
  • Przygotowywanie raportów
  • Analiza zasadności reklamacji pojazdów
  • Weryfikacja stanu reklamowanych pojazdów

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Ciekawą i różnorodną pracę w przyjaznej atmosferze
  • Dużą samodzielność w realizacji zadań
  • Wsparcie doświadczonych merytoryczne działu techniczno-prawnego
  • Bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej, kartę sportową

Wymagamy:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta w dziale reklamacji
  • Niezbędna wiedza o mechanice pojazdowej
  • Znajomość problematyki reklamacji i gwarancji
  • Umiejętność redagowania pism
  • Terminowość wykonywanych zadań
  • Wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, asertywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub czeskiego